На базі ДП «Великобичківське ЛМГ» відбулася нарада з керівниками, вчителями та учнями шкільних лісництвна тему: «Проблеми шкільних лісництв та шляхи їх подолання». Про це пише Криниця мисливця з посиланням на прес-службу Закарпатського ОУЛМГ. Захід відбувся за участі директора ДП «Вел.Бичківське ЛМГ» Юрія Сойми, головного лісничого Романа Ясінчака, начальника лісогосподарського відділу Григорія Бернара, та інженера лісових культур Сергія Обриського.
Під час засідання директор лісомисливгоського господарства Юрій Сойма зазначив, що шкільні лісництва – це надзвичайно важливий напрямок діяльності в роботі лісівників, адже головною його метою є виховання у підростаючого покоління дбайливого ставлення до природи, бережливого відношення до лісу та його мешканців. А ще, що не менш важливо, професійна орієнтація учнів, підготовка майбутніх спеціалістів лісового господарства.
Серед головного – під час наради заслуховувались звіти керівників про роботу шкільних лісництв, а також доцільність їх існування. Зокрема, інженер лісових культур Великобичківського лісомисливгоспу Сергій Обриський підкреслив, що основою є лісова педагогіка як частина екологічної освіти – це навчання про лісову екосистему та, на прикладі лісу, виховання людини в напрямку сталого способу життя. Вона використовує активні методи і форми практичного і проектного навчання. Лісова педагогіка не тільки забезпечує знаннями, але залучає й емоційну сторону людини, сприяє набуттю практичних навичок і працює в напрямку всебічного розвитку особистості.
Підсумовуючи засідання, учасники зазначили, що лісівнича справа з кожним роком стає дедалі престижнішою, адже цьому свідчення – збільшення кількості охочих навчатися у шкільних лісництвах. Окрім того, вони окреслили плани щодо підвищення авторитету юних лісівників за допомогою створення шкільних розсадників та догляду за ними, популяризацією лісогосподарської справи, надання матеріальної допомоги шкільним лісництвам, залучення учнів до весняної посадки дерев, закріплення під лісництва невеликої території, які відносить до лісового фонду та навчання основам лісокористування.