Тема похорону мисливця в європейській культурі зустрічається в багатьох країнах цієї частини світу.
Зазвичай це лісові тварини, а також інші тварини, наприклад, домашні тварини, які належали мисливцеві, або тварини, які не є мисливськими, супроводжують труну мисливця в процесії у фантастичній зміні ролей. Це одночасно сатирично і урочисто, на додаток до парадоксальності. Це також може відображати шану, яку мисливець колись віддавав дичині, яку добував, а тепер лісові тварини з поваги повертаються до нього. З соціологічної точки зору, це свідчить про інверсію структури влади, що існує в деспотичній ієрархії.
Сцена на цьому кухлі зображує лисицю, яка очолює процесію, читаючи Біблію, за нею йде заєць з хрестом, над ним різні птахи, кабан з лопатою, чотири олені, що підтримують труну, за ними – кінь мисливця (все ще осідланий) і його пси. Крім того, на труні сидять сова та білка, а зверху – мисливський ріг. Розташування зображень на кухлі дуже схоже на те, що зображено на картині із зображенням похорону мисливця, яка показана нижче.
Кухоль має вестервальдський дизайн і, схоже, був виготовлений шляхом нанесення глини на залізну форму з 3 панелей, причому глину вбивали конічним клином, оскільки нижня частина панелей не є чіткою через недостатню товщину глини в цій частині, а не через зношеність форми. Він має ручку і круглі позначки на основі, що вказує на те, що його зняли з колеса, підклавши під нього дріт. (З статті Джона МакГрегорса про Вестервальд Штайнцойг, 1996 р.).
Нижче наведено кілька різних зразків цього мотиву:
Дві варіації на тему поховання мисливця зі Словенії.
Тема похорону мисливця в європейській культурі
Тема похорону мисливця в європейській культурі
Ця гравюра надихнула Густава Малера на написання 3-ї частини Симфонії № 1 ре-мажор.
За матеріалами сайту stein-collectors.org.