Про це свідчить використання задля ілюстрації повідомлення, про результати опитування, світлини на якій зображено вбитого ведмедя та рушницю. Маніпуляція полягає в тому, що в Україні полювання на ведмедя суворо заборонено. Клишоногі внесені до Червоної книги та перебувають під охороною держави. Чи справляється держава зі своєю охоронною місією це вже зовсім інше питання. Але використання такого зображення і такого гучного заголовку дало змогу UAnimals зібрати більше 1000 реакцій і майже 400 поширень.
Але повернемося до UAnimals і результатів опитування, яке вони із такою бравадою опублікували на своїй сторінці у Фейсбук.
Заголовок їхнього повідомлення: «Українці виступають проти полювання!»
Думку українців, як зазначають в UAnimals, вивчала міжнародна дослідницька компанія GfK Ukraine, яка до речі, на своєму сайті, у розділ «Про нас» пише, що вивчає інформацію про ринки та споживачів.
Коли, UAnimals, стверджує, що українці проти полювання то не зрозуміло, українці проти промислової заготівлі дичини, хутра із диких звірів, проти того щоб споживати м’ясо диких звірів.
UAnimals стверджує у своєму повідомленні: «За результатами опитування 67% українців висловлюються за заборону полювання заради розваги. Найбільше проти мисливських розваг виступають жінки (73%), а також молодь у віці 16-19 років (74%)». Маніпуляція полягає в тому, що у формулюванні речення відсутня дуже важлива деталь, результати опитування свідчать тільки про думку опитаних, а не думку загалом українців. Тим більше, що вони самі зазначають, що: «Вибірка опитування GfK Ukraine, проведеного в грудні 2017, складає 1000 респондентів».