Чому потрібно популяризувати мисливське господарство й полювання

3080947Полювання є невід’ємною частиною європейської культури, забезпечуючи міцний зв’язок із природою і здоровою їжею для мільйонів людей. Полювання також приносить соціальні, економічні та природоохоронні вигоди місцевим громадам у сільських регіонах Європи. Необхідне постійне, відкрите спілкування задля того, щоб європейське суспільство розуміло і цінувало переваги полювання.

– М’ясо дичини – найкращий «вісник» стійкого полювання, і тому його потрібно краще популяризувати, щоб забезпечити майбутнє мисливському господарству, – заявив Олівер Дорн (Oliver Dorn), головний редактор відомого мисливського журналу HALALI Magazin. – Дичина з місцевих полів і лісів є прекрасним прикладом сталого використання відновлювальних природних ресурсів. М’ясо дичини – це першокласний, корисний для здоров’я і екологічно чистий харчовий продукт, здатний переконати багатьох людей в доцільності полювання.

У цьому сенсі дике м’ясо повинно популяризуватись у ЗМІ, включаючи соцмережі. Пан Дорн підкреслив, що слід також усвідомлювати різницю між «заморською» дичиною, яку вирощують на фермі, й м’ясом із місцевих угідь, яке є якіснішим, органічним продуктом.

Патриція Філіппі (Patrizia Filippi) підкреслила важливість виховання молоді на прикладі казок та іншої літератури. Як приклад вона наводить збірник казок «Мисливець у країні чудес» («Hunter in Wonderland»), одним із авторів якого вона є. Це видання присвячене мисливцям і призначене для батьків та дітей різного віку. Також видання адаптовано для людей з проблемою навички читання (дислексією) та іншими труднощами в навчанні. З лексичною простотою та кумедними малюнками видання знайомить з мисливством і з біорізноманіттям.

Нагадаємо, що 2018 рік – був роком Європейської культурної спадщини, в якій мисливська галузь посідає почесне місце, доказом цього є те, що ЮНЕСКО внесло соколине полювання до списку «нематеріальної культурної спадщини людства» яке, завдяки своїм соціальним і екологічним цінностям, передається із покоління до покоління.

“Лісовий і мисливський журнал”

Один коментар до “Чому потрібно популяризувати мисливське господарство й полювання

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *