Французька компанія Lacoste випустила лімітовану серію поло, де традиційного крокодила на логотипі змінили 10 зникаючих видів тварин. Акцію організували разом з некомерційною організацією Міжнародний союз охорони природи (IUCN).
Всього в продажі з’явилося 1775 екземплярів. Таке число обрали не випадково: кількість поло з тими чи іншими зображеннями відповідає кількості представників виду, які досі існують. Наприклад, популяція каліфорнійської морської свині налічує 30 особин, віргінської циклури – 450.
Також на поло нанесені символи бірманської черепахи, східного чорного чубатого гібона, каліфорнійського кондора, саоли, північного тонкотілого лемура, суматранського тигра, совиної папуги і яванського носорога.
Поло продаються тільки в флагманських магазинах Lacoste в Європі і США. Кожна річ коштує 150 євро, кошти підуть Міжнародному союзу охорони природи.
Крокодил на логотипі Lacoste знаходиться з 1933 року – з моменту заснування компанії. Партнерство з союзом охорони природи розраховано на три роки.