Європейські мисливські асоціації успішно провели тиждень популяризації м’яса дичини, який відбувся 4-10 листопада 2024 року. Кампанія під хештегом #GameMeatWeek досягла майже 2 мільйонів переглядів у соціальних мережах. Про це повідомляє Федерація асоціацій мисливства та збереження фауни ЄС (FACE).
На відзначення цієї події представники FACE з різних країн принесли до Європейського парламенту добірку страв з дичини. Євродепутати високо оцінили ініціативу, підкресливши важливу роль м’яса дичини у сталому розвитку, збереженні біорізноманіття та місцевих культурних традицій.
Читайте також: Українська делегація взяла участь у міжнародному форумі CIC у Хорватії
Європейський тиждень м’яса дичини об’єднав мисливців, захисників природи та гурманів для популяризації дичини як екологічно свідомого та етичного вибору продуктів харчування.
“Цьогорічна кампанія продемонструвала зростаючий інтерес європейців до споживання дичини як екологічно чистого та етично отриманого м’яса, що підтримує збереження дикої природи та культурної спадщини”, – зазначають організатори.